söndag 29 augusti 2010

Mental laddning

Konstaterar att det är en vecka kvar nu.
Tjejmilen. Och det ska bli jättekul.
Det betyder också att jag så här dags nästa vecka med lite tur har införskaffat en klänning till det fina bröllopet som är om bara två veckor. Att bara veta vilka skor och vilket lack man ska ha känns lite.... eeh osäkert, kanske borde jag ha en plan B, men jag lever på hoppet att jag ska finna något fint på kommande lördags shoppingtur.
Alltså dagen före loppet. Vår uppladdning blir optimal, vi ska förutom hämta våra nummerlappar
  1. besöka några favoritbutiker
  2. äta gott på restaurang
  3. sova gott på hotell
  4. festa på en rejäl hotellfrukost - i goood tid innan loppet förstås!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krax krax. Så låter jag fortfarande. Men idag måste jag ut på en testrunda. Alltså i skogen. Typ nu. Rapport följer. Hu hu hu...

Librarybeth sa...

Oh. poor you. Jag lider med dig! Kämpa, kämpa. Hoppas du kommer i toppform till nästa helg!

Anonym sa...

Nu återstår det att se hur illa det egentligen är. Det blev nästahelgsträckan nyss och kroppen var superpigg, vädret perfekt (svalt, regn i luften!!!), men pumpen inte 100. Kvittot lär jag få ikväll eller imorgon, dvs om kroppen fixar det eller inte. Ärligt är jag lite nervös för jag hoppas så himla mkt att jag är igång igen. Och kanske mer ur ett längre perspektiv än bara till nästa helg - jag vill ju få en fin springhöst.

Librarybeth sa...

Så klokt sagt! klart att du ska ha en bra springhöst. Jag hoppas att du känner dig pigg i veckan som kommer!!!!