torsdag 12 augusti 2010

Plum Plum

Kan lika gärna fortsätta på den mer fåfänga tråden här... postlådan bjöd på en tävlingsvinst idag. Eller det är ialla fall vad jag tror det är.
I ett vadderat kuvert utan avsändare låg en superfin lipgloss från Make Up Store. Färgen heter Plum och jag testade den omedelbart.
Första strykningen och jag trodde det var Mrs Chengs mushroom Soy jag drog på läppen. Rätt brun kulör med andra ord. Vad är detta?
Lugn och fin. Lugn och fin.
Testar igen. Sisådär ja, då blev det bättre och då blev jag förtjust. Jättefin färg!!! Och den satt kvar under hela löprundan och det är sanna mina ord ett hårt test. Normalt sett brukar jag inte ha lipgloss när jag löptränar men jag var beredd att göra ett undantag för Plum.
Mer än så blir det inte av sminktest här. Det finns de som är bättre på det. Testare ska inte tro att det är soya, de ska verkligen förstå sig på sånt bättre.
Har ingen aaaaning om varifrån den kommer - jag klickar i så många olika tävlingar att jag tyvärr har tappat kontrollen.

jag citerar askens text: The result will stay put until you decide to remove it.
så sant, så sant.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Men vilken rolig överraskning i brevlådan. :)
Här kommer det mest räkningar och reklam.
Färgen såg fin och höstig ut. MUS är lyxshopping för mig. Något man skulle unna sig kanske. :)
Kram!

Mrs J sa...

Träning är en bra sminktest. Kul att få en liten vinst sådär!