söndag 22 augusti 2010

Bokcirkel snart på gång

Nu hugger jag tag i Kära syster av O'Dell.
Som jag gillar O'Dell, oj oj. Har läst Kära syster förutom men får nu tillfälle att njuta av den igen eftersom den är först ut i en bokcirkeln som snart startar.

Tänkte också utmana mig själv på en rejäl löprunda under dagen.
Terräng. 15 km.
Utmaning, sanna mina ord för jag gillar inte rötter och stubbar när jag springer. Nej, jag vill ha mark som inte kräver min omedelbara uppmärksamhet. Jag vill ställa in blicken långt fram och känna maskineriet jobba. Inte jogga som en steppdansös över trädrötter.
Emellanåt tar jag dock en terrängtur och idag är det dags för en längre sådan.
Jag känner att jag laddar.
Som belöning ska jag få laga risotto och lax till middag.

5 kommentarer:

Nora sa...

hej mamman!! repotaget ligger uppe på modette nu :DDDDDD glaaaaaaad
här är länken :)
http://nyheter24.se/modette/tavling/448211-min-stil-ar-kreativ-trendig-och-bekvam

puss och kram mamma <3<3<3<3<3<3

IngelaMollly sa...

Vill också vara med i en bokcirkel, varför frågar aldrig ngn mig? ;-)

Librarybeth sa...

Nora: toppen!!!

Molly: det var samma med mig så jag startade en egen :D

Camillas dagar sa...

Jag var med i bokcirkel på bloggen då jag började blogga för 3 år sedan. Kanske vore något... Det finns ju många bokmalar ibland oss. ;)

Librarybeth sa...

Camilla: hmmm en intressant tanke!!!!