söndag 15 augusti 2010

Softish

Softish - eller vad är det ungdom av idag säger?! Här har vi det tillbakalutat och skönt. Liten vända med lille Siemens och sedan en löprunda. Löprundan kröntes av ett intressant race med en äldre dam på cykel. Vi liksom kom jämnsides och jag vet inte om damen drabbades av någon tävlingsknäpp men plötsligt börjande hon trampa på. Lite småvingligt så jag tänkte "bäst att jag löper på så att jag bygger upp ett avstånd mellan oss."
Jag tog ut stegen och sprang på. App, app! Aldrig underskatta äldre dam till hoj. Damen må vara av generation Ä men cykla kunde hon. Hon trampade på så att hennes gamla make knappt hängde med och om mig skulle hon. Jag kan ju inte gärna tokspringa med en tävlingscyklist i hasorna så jag fann det för gott att släppa förbi damen, dessutom började jag bli trött....haha.
Födointag idag då? Äh, det blir hämtlyxpizza och så käkar vi det tillsammans med kompisar. Perfeeekt. Lyxpizza får mig att tänka på mina coola kompisar i musikgruppen. Jag undrar hur de har det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var ute på samma runda idag och jag pinnade på som attan och hade nog kommit i fatt dig om inte det där tåget kom emellan. Sa hej till din make istället, pinnade på ett tag till men gav upp...
/Karin

Librarybeth sa...

Karin: :D Va, kul! Snart pinnar vi på bland 26 000 andra tjejer!!!! Iiih!