måndag 9 augusti 2010

After work

  • tillbringar jag nästan 30 minuter med att hitta det perfekta presentpappret. corny men sant.
  • går in till en Telenorbutik och fixar mitt ärende, de hade en "heta-linjen" uppkoppling till kundtjänst - inget köplats nr 14 mer - klart underlättande.
  • handlar mozzarellaost utan att ha en plan - blev sugen helt enkelt.
  • cyklar hem i regn - Kaja och jag blev blöta.
  • kommer på att jag vill ha zucchinipaj till kvällsmat - känner mig smått genial.
  • erbjuder alternativet köttbullar (inte hemgjorda) och helt vanliga makaroner till kidsen, först vill ingen ha men när de förstår att det andra alternativet är zucchinipaj nappar de direkt - grymt men alla har chansen att äta paj.

3 kommentarer:

Omentjej sa...

Det där med perfekt presentpapper förstår jag precis! =) Åh zucchinipaj låter ju jättesmarrigt!

IngelaMollly sa...

Mozzarellaost är aldrig fel =)

Librarybeth sa...

Omentjej: jag tom messade en BILD på pappret till en väninnan för köpråd! Vad säger det om mig???? haha

Molly: Mmmm! Gott i pajen!