söndag 15 augusti 2010

Nu regnar det

Mannen och jag hann med en lååång frukostsittning i trädgården innan regnet kom. Barnen vägrar gå upp ur sängen (de större tjejerna som hellre ligger kvar)/äta frukost (de yngre tjejerna som hellre leker med klippdockor - jo, det är sant).
Förmiddagen rinner iväg och jag har inga stora ambitioner med denna söndag.
Känns ok.
Allt känns mer eller mindre klibbigt/smuligt/småskitigt (välj själv) och jag tänker bara göra små insatser för att undvika större katastrofer i veckan som kommer.
Lutar mer åt att..... läsa.
Nähä, kom som en total överraskning.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hoppas att du får en lugn och skön dag. Vi var ju också på fest i går och i dag ska jag på stor släktträff. Det känns som om jag skulle behöva en till helg bara till vila. ;)
Vårt värdpar har också läcker kaffemaskin... vill ha!
Kram och trevlig söndag!

Librarybeth sa...

Blev en fiiin söndag!!!