söndag 21 mars 2010

Lite kär

... är jag allt i mina nya ballerinor!
Idag har jag omväxlande trippat runt i ett par svarta ballerinor och hasat runt i mina gamla tofflor. Jag har tänkt nooooga igenom vilken storlek jag borde ha. Inget beslut ännu, jag tar en sväng förbi affären imorgon, ev. byta till mindre storlek. Söta är de ialla fall och jag kan tala om att de funkar riktigt bra till mina hemma-slappar-brallor i lila plysch, haha.




bilden har jag lånat av Din Sko där jag fann min senaste erövring för det facila priset av två hundralappar.

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Superfina! Jag blir lika glad varje år som ballerinaskorna finns med i vårmodet och det är många år nu, skönt nog...
Jag brukar också köpa mig ett par nya varje år, så det kanske börjar bli dags?!
Ha en fin måndag!