torsdag 18 mars 2010

En dagens på kvällen igen

Jaa, jag tjatar vidare med min jeanskjol. Denna vecka har varit en tribute-vecka till den välsignade jeanskjolen. Halleluja.
Grå blus och min ständiga följeslagare scarfen. Ett superfiffigt plagg för alla frusna själar. Jag har scarfs i alla möjliga och omöjliga färger och mönster.
Annars var torsdagen en sådan där dag när det säger svisch och så är det kväll.
Imorgon blir det kurs igen, då ska vi tala ut om Fisk-böckerna som jag läste så flitigt i förra helgen.

5 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Men nu är jag helt off, vilka Fiskböcker?Kanske märks att jag jobbar på barnavdelningen? ;-)

Librarybeth sa...

Asch, det är sådana där böcker om att fånga energi på jobbet, Lundin, Paul och Christensen heter författarna.

Camillas dagar sa...

Snygg outfit. Med jeanskjol blir det aldrig fel. :) Jag törs inte räkna mina, men har nog säkert 5 st som ligger i lådan. Säkert fler. ;)

Pia Wester sa...

Snyggt! Sjalar blir man lätt beroende av....

Librarybeth sa...

Camilla: jaa, jag kanske borde införskaffa fler eftersom jag går igång på dem. En svart kanske? Hmmm..

Free fashion Pia: japp, och jag tänker inte avgifta mig!