måndag 15 mars 2010

Noterat i almanackan

Jag har anmält mig till Vårruset idag. Åsa löpgeneral kallade och jag hakade självfallet på.
Man fick en medalj förra gången och det räknar jag kallt med att få denna gång också. :D
Yngsta dottern var m y c k e t  imponerad av att jag hade en riktig medalj runt halsen när jag kom hem sist det begav sig.
Jojo, svinkallt och regn var det den vårkvällen så man var verkligen värd sin medalj. Överraskande tokroligt att springa med så många tjejer - och det kommer från en som egentligen springer för att få vara själv en stund!!
Anmäl dig du också. Tänk på medaljen.

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Vad kul! Roligt att ha ett mål med träningen också!

Karin sa...

Visst är det bra med en löpgeneral. Jag har inte bestämt om jag ska anmäla mig än men jag tror det. Då finns det ju en bra anledning att börja springa igen.

Omentjej sa...

Jag har faktiskt gett upp efter att ha varit med på både vårrus och blodomlopp i flera år. Varje år säger jag "aldrig mer" för jag får panik av att trängas med alla och inte komma fram överallt. Fast det är ju väldigt skönt efteråt förstås... Hm, vi får se om jag tänker om när det väl är dags...

Librarybeth sa...

Camilla: japp! Och så vill jag ha en medalj ;)

Karin: Klart du ska med!!!

Omentjej: Det där med trängsel oroade jag mig för först men fixade det rätt bra trots allt. Det var lite feststämning över det hela, det är väl det man (jag) vill åt. Jaa, förutom medaljen då. ;)