torsdag 22 maj 2014

Croissanter



Ser man på!! Libby har erhållit sitt första (enda?!) recensionsex! Det blev Libby väldigt glad för!
Denna titel ramlade ned i brevlådan för ett par veckor sedan - oj, var det meningen att jag skulle läsa boken bums?! Jag är så ovan vid sådana här saker. 
Jag lovar dyrt och heligt att läsa denna titel a.s.a.p.
Förresten har jag haft ett magnifikt läsflow på sistone, ett och annat boktips spiller säkert över här på bloggen.
Och mer böcker bli're för i afton vankas bokcirkel och det är Zweigbergks titel Än klappar hjärtan som vi ska prata om, det blir najs.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fast varför croissants? Varför inte croissanter?

IngelaMolly sa...

Åh så roligt! Den skulle jag också gärna vilja läsa :)

Librarybeth sa...

Tant Augusta: precis vad jag undrar också!!!

IngelaMolly: vi får se vad det är för nåt!

Camillas dagar sa...

Jag läste crosstrainer i rubriken och trodde du börjat med ny idrott. :)

Librarybeth sa...

Camilla: haha - typiskt dig att koppla så!!! kul!!