lördag 10 maj 2014

At home

Asså, jag vet inte.
Jag tycks ha lite svårt att komma igång idag.
Försöker göra lite hushållsnära tjänster men det går trögt.
Vet inte vad jag vill idag riktigt, jag är trött och utan styrning. Yrslar runt.
Det är skitigt så jag behöver verkligen ta tag i den biten. Vet inte vad vi ska äta i kväll heller.
Mannen jobbar, tonåringarna sover (tror jag) och minstingarna städar sina rum (lovely).
Det är inte synd om mig, nä fanken.
Jag är en priviligerad medelålderskvinna på lite oklart humör bara.

3 kommentarer:

IngelaMolly sa...

Så måste det få vara ibland.
Själv har jag en tendens att overdo it på just helgerna..

Peace in mind sa...

När det bara kommer över en, livet, dammet, olusten. Hur farao ska man tackla det?

(Jag hade tur som blev kidnappad till Köpenhamn idag. Exakt den sortens initiativ som jag behöver.)

Librarybeth sa...

IngelaMolly: Ja, jag bara vääääntade på en vändning för humöret.

PIM: ibland orkar jag inte ens tackla. Jag bara säckar ihop. Bra m initiativ som gör att man inte behöver tacklandet. :D