söndag 25 maj 2014

According to insta

...så har jag hunnit med;

  • att äta gröt med jordgubbar
  • blivit firad på Mors dag (jag fick penslar av Mannen, han tycker att jag som gillar att måla kan olja in utemöblerna)
  • varit och shoppat blommor vilka jag sedan planterade i krukor, nu har vi boat in oss på uteplatsen!
  • sprungit en liten sväng i värmen, förutom att det var varmt så känner jag hur otränad jag är
  • sippat rabarbersaft ... jag menar rosé i väntan på att maten skulle bli klar
  • känt i hela kroppen att det blir himla bra med en tredagars nästa arbetsvecka
uppdatering:
om jag röstat? givet - det gjorde jag långt i förväg 

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Håller verkligen med om att den där tredagarsveckan kommer lägligt. Och röstat är bra, vid vilken tidpunkt som helst.

Fliselin sa...

Det är bra att rösta! Bra där! Kortvecka är super!

Librarybeth sa...

Spader Madame: såååå lägligt!!

Fliselin: gjorde jag veckor i förväg, men i höst går jag till valurnan på dagen D. Då röstar jag inte i förväg!