söndag 18 maj 2014

Underbart är kort, alldeles för kort

Så fick jag äntligen springa (utan att behöva mörka att jag gjort det).
En liten runda på 3 km kändes förstås för kort när man tycker det är roligt men! nu jag är glad att jag fått komma ut. Jag ska ta det här lite i taget.
Fast.....jag småjoggade hem fast dealen egentligen var att jag skulle promenera. Ups.
Asch - jag är så mätt på promenerandet.

Helgen, den var också kort, alldeles för kort.
Lördagen matad med kultur (lovely); museum och dans.
Söndagen matad med tvätt, skoköp och löpning.
Lovely det också.
Ja, det märks direkt. Enkel matematik; löpning+libby=tillfreds

6 kommentarer:

yllet sa...

Så gött!!
Hur kändes det, rent kroppsligt, gick det bra?

yllet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Librarybeth sa...

yllet: det känns riktigt bra! hoppas att nerven som strulat inte hör av sig...

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Glad för din skull <3

hallinbloggar sa...

Så härligt! Håller alla tummar jag kan för att det ska hå bra hela vägen!!

Librarybeth sa...

Iwillnot: tacktacktack - jag är så glaad.

Hallin: ja, gör det!! :D