fredag 4 november 2011

Redan fredag

Så blev det fredag! En vecka i Frankrike går lika fort som.... en hemmavid. Jaha, vad gjorde vi idag då? Vi gick en sväng, nära ett träskområde - låter det inte kul? Jorå, det var så grönt och härligt. Men visst dras vi till havet, där gillar jag att gå. Vi pratar om allt möjligt och när det började regna gick vi till staden intill, byarna och städerna ligger som på pärlband utmed havet. 


Regnigt men inte kallt.

Ordning och reda vad gäller klädkod.

I Cabourg pyntade man för fullt inför julen - tror vi iaf.

Korsvirkeshus är poppis här.

Mannen väljer Moules frites - IGEN!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Kika på Lookfantastic.com, de har forfarande vår och sommarkollektion av essie i "miniflaskor", som inte alls var så små som jag hade föreställt mig. Frustrerande då man hittar färg som inte går att få tag på. Lycka till. :)
Så himla fina bilder hos dig och jag blir ressugen så att jag dräglar här. Inte över musslorna, men efter att besöka Normandie.

Librarybeth sa...

Camilla: kram och tack för tips!!! Jag kan få små hang-ups på lack!!! ;D Hihi, så bilderna kickar igång ressuget??!! Här skulle du nog trivas!! :D