söndag 3 oktober 2010

Söndagens fyspass - check!

Hungrig! Och det är sannerligen inte konstigt!!! Mannen och jag är just hemkomna från ett riktigt fyspass! vi har kört backträning och joggat upp för en grym backe. Om och om igen! Uppför och nerför. Uppför och nerför. När vi kört våra vändor - jag 6 st och han 7 st - så sprang vi 6 km direkt eftersom vi kände oss så pigga. Grymt roligt. Backträning var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Löpningen fin genom oktobervackert landskap.
Nu väntar en god middag.
Måste ha varit gårdagens supermysiga middag med goda vänner som blev vitaminkicken för dagens fyspass!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag är INTE avundsjuk. NOT. Jag vill oxå träna, backe upp och backe ner. När blir jag frisk????
Har lessnat på detta.
Gläds istället åt dina pass...du kommer att vara grym på loppet i slutet på månaden.

/Karin

Anonym sa...

Bra jobbat, härligt!!! Själv skäms jag. Min helg har innehållit NOLL spring, NOLL motion och NOLL vara ute i friska luften. (Och SJÄLVKLART NOLL klippa gräset!) Men jag blir peppad av dig, så jag skall skärpa mig. I morgon. Inte ikväll. Ikväll får jag äta godis och se på film. Tack.

Camillas dagar sa...

Härligt, bra jobbat! Kul att din make också är lika hurtig som du, det är roligt att ha en träningskompis.

Librarybeth sa...

Karin: hoppas innerligt att du kryar på dig!! Det var så kanonhärligt att få vara ute idag med löparskorna på - det önskar jag dig!

Anonymlöpare: Godis och film behövs också!! En löprunda som jag fick idag får du en annan dag. Det var superkul!

Camilla: ja, det är jättekul att vara hurtiga tillsammans!