onsdag 20 oktober 2010

Nötter für alle



Jag ska ju jobba kväll och har tagit med mig ett sååå nyttigt mellis bara för att jag inte ska bli sötsugen. Med risk för präktighetsvarning här nu men jag har själv blandat valnötter, jordnötter, solrosfrön, pumpakärnor och russin. När jag handlar i Exotic Snackshörnan åker alltid, jag betonar alltid choklad ner även om jag bestämt för innan att idag klarar jag av att handla utan att lägga i choklad.
Hittills har jag inte lyckats genomföra en sådan shopping.
.... men, vad är det för hallonlakritsskalle som sticker upp där? I hörnet?

uppdatering: åtgärdat, hallonlakritsskallen är bortplockad från burken och placerad på säkert ställe. Fritt fram för gissningar.

4 kommentarer:

Lisa sa...

I magen.

Librarybeth sa...

Rätt svarat!

Frida sa...

haha, bästa stället!

Linda K sa...

mmm dom är goda dom där skallarna.