måndag 25 oktober 2010

Lite synd om mig men bara lite

Jag börjar måndagen med att gnälla lite; det är aj, aj i foten.
Har en sjutusan till värstingvärk i vänstra foten. Iiih, har knappt kunnat sova i natt, det började lite lätt på kvällen igår och drog på full styrka under natten. Trodde jag skulle bli hemma idag men jag försöker släpa mig till arbetet. Löpcoachen, tillika min make gissar att det kan vara en blödning i foten, den är knappt svullen men värker så in i he... ja ni vet.
Jag råkade trampa duktigt snett ca 1,5 km från mål igår. Det smärtade till men jag fortsatte springa eftersom det gick över ( i synnerhet när jag kylde ned foten i kall gegga). Men nu gör det ont, det kan jag försäkra.
Och vi vet ju alla vems fel det är!
Inte geggan.
Rätt svar är LöpBeth stora irritationsknäpp. Alla förb..skit rötter och småstensbumlingar... grrr.

2 kommentarer:

Pia Wester sa...

Men nej! Har du lindat foten ordentligt?

Librarybeth sa...

Har varma och lite åtsittande stövlar på mig och tro det eller ej, men det funkar rätt bra som stöd!