onsdag 20 oktober 2010

Frukosttankar

Hur lockande är det att ge sig ut och löpa när termometern står på 4 plus och det är svart som i en säck ute? Nej, trodde väl det, varenda cell i kroppen ropar Lägg ned! Vilken tur att jag kan invänta morgonljus då. Annars är det faktiskt lite småsegt med löpträningen just nu, det känns som det har gått ned på någon slags lågintensiv nivå. Jag springer för att hålla igång verksamheten, typ. De senaste gångerna har varit lite trista... eller förresten lördagens löprunda var ju höstfin och tog sig ju mot slutet.
Jaja, älta på bara, på söndag är det en Höstmil som ska springas.
Nu lackar jag om med ljusrosa.

2 kommentarer:

Pia Wester sa...

Jag hade tänkt att köra på gåbandet en stund på morgonen, men nån lurpassande förkylning sa ifrån. Nu ska jag ignorera alla symtom så de försvinner under dan.

Camillas dagar sa...

Näe, det är hemska morgnar nu och ska det vara så här i flera månader till??? Gäsp!