tisdag 5 oktober 2010

Tisdagkväll är Kobrakväll

 
Fastnade oväntat framför tv:n - eller kanske inte så konstigt, Kobra visades och handlade om Google. Mycket intressant och tänkvärt, rekommenderar att man ser programmet om man missade. Nya chanser ges i SVT2 6/10, SVT1 6/10, SVT2 8/10 och SVT2 10/10. Kolla närmaste tv-tablå för exakta klockslag. Programmet verkar inte finnas på SvtPlay.

Annars har dagen gått i duktiga100 medan Librarybeth har gått i... få se?
Slow motion? Nja en smula för stelt för att ens kalla det slow motion.
När släpper träningsvärken? Synnerligen tveksamt om man kommer ut på en löprunda imorgon.
Dagens detalj är ett armband med ikonbilder som jag finner vackra.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Skulle se Kobra, men dottern var envisare och ville se Glada Hudik, så jag bänkar mig vid SVTplay ikväll, om jag lyckas erövta datorn!

Camillas dagar sa...

Jag hamnade på bio i går. :)
Hoppas att träningsvärken släpper i dag, så att du kan ut och jogga lite. :)
Kram!

Pia Wester sa...

Snyggo!