torsdag 7 oktober 2010

När man känner sig matt

Känner mig lite smått matt, visserligen snart helg men då! tjoho ska jag arbeta. Men det ska nog gå bra. Min degcoach och jag funderar mest på hur det blir om vi sätter varsin deg, vem ska då vika degen ett par gånger under tiden som vi arbetar?
Vi överväger att ta med oss degarna i respektive plastlåda till jobbet.

- Nähä tack nu stänger vi infodisken ett ögonblick för vikning av deg...

En annan sorts matt-het (uuh, vad ordvitsig jag är) idag var att jag letade fram min älskade mattkofta - flickornas och mitt namn på koftan.
En storfavorit - redan imorgon dag vill stortjejen ha den.
Visst, visst. Då ska jag ha min nya sjal från Pia.

torsdagens accessoar; gröööön plastring - ni har sett den förut

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Tjoho - arbete även här... men jag har ju ingen deg att sköta. :)