tisdag 3 augusti 2010

Det här med leggings

Fikafesten fortsätter och idag bjöds det också på efterrätt.
Vill the family ha mors vita chokladmousse så får the family det.
Och här står jag och vispar i dagens.
Ja, det är några slags leggings eller treggings heter det visst läste jag någonstans. Jag har nu vant mig så pass på att ha dessa leggings på mig så jag t o m har vågat visat mig på en offentlig plats i dem. Det är att komma en lång väg för en ibland så s l o w trendpåhoppare som Librarybeth.
Tror det var mina leggingsoutfits från tidigt 90-tal som spökade där ett tag.
Förresten har jag också vant mig vid mina sk korta shorts. Skam den som ger sig heter det ju.

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Så fin du är =) Så där stod jag också för en stund sedan...med vispen alltså ;-)

Librarybeth sa...

Tack! Min leggingsågren behöver lite stöd :D Jag undrar just vad du svängde ihop....

Camillas dagar sa...

Jag har samma leggingsågren och har precis "kommit ut" offentligt jag också. Det är fint. Go girl!