söndag 8 juni 2014

Tre

Tre dagars helg.
Det kan jag lätt vänja mig vid.
Man måste ju inte fira nationaldag varje fredag men om man nu gör det så gjordes det på bäst vis denna gång; med en löptur och sedan grillfest, himla najs.
Bänkade mig och matade på med många avsnitt av Orange is the new black igår, lördag.
Snällt av mig att först både städa huset och se till att alla var mätta innan jag tog soffan i besittning - för sedan var jag liksom fast och förstod inte mitt eget bästa (sluta titta och gå och lägga mig i normal tid).
Idag; väldigt mycket sol igen.
Man matar på med löpningen och tänker äntligen testa att komma ut på en mil.
Overkligt att man ska till jobbet imorgon igen.

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Lycka till med första milen på länge. :)
Har haft en jätteskön helg. 3-dagarshelg det är grejjer det. :
Skulle också vilja se Orange... men jag blir så himla fast i serier att jag knappt vågar börja titta. Har sett första avsnittet men blev inte så imponerad. Måste nog se några ytterligare innan man "fastnar".

Spader Madame sa...

Vi kör också Orange, och nej, jag vill inte jobba imorgon. Men bara en vecka kvar. Sedan två veckors semester.

Anonym sa...

Fyra veckor kvar till semester. Känns oroväckande långt borta...

Librarybeth sa...

Camilla: uj uj, vad trött jag blev av den men nu har jag sprängt en slags mental vall iaf ;D Jag blir också helt fast och kan knappt tänka på annat. Det tog ngt avsnitt till än just det första sedan fastnade jag. Vet eg inte varför, ibland är den lite fånig men det finns något där som gör att jag vill titta vidare.

Spader M: åh semester. Det dröjer för mig!!

Tantaugusta: vi får inte tänka så! När det blir vår tur börjar andra jobba! ;D