fredag 20 juni 2014

Midsommaraftonens

Festligare än så där blir inte dagens, denna soliga/kyliga/blåsiga midsommarafton.
Man är glad så länge det inte är drivis så det här vädret är ju riktigt drägligt.
En stickad tröja måste absolut med och fryser gör jag nog ändå, hur jag än gör.
Men trevligt ska jag ha, kanske det blir ett varv med små grodorna, time will tell. Sitta och snacka ska vi göra hos goda vänner och jag vet att jag kommer få äta gott.

Glad midsommar!

dagens vita blus Åhléns, brallorna de där från Weekday

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Vi ser nästan samma lika ut idag! Ha en fin midsommar du också :)

Camillas dagar sa...

Det var väl jättefint och passande till detta tråkväder. Vi hade iskallt och regnigt i går. Blä!
Hoppas att helgen varit och är bra hos dig. Säger man god fortsättning på midsommarhelgen kanske? Nja, jag vet inte - men jag säger så ändå.

Camillas dagar sa...

Jag tror att jag härmed måste få ansöka om medlemsskap i Surbensklubben... tar du emot fler medlemmar?

Librarybeth sa...

Iwillnot: :D hoppas du hade din finemang!

Camilla: fick anledning att använda en tjock stickad tröja också.... :S
Medlemskap i Surbensklubben - men den är ju den klubben ska vi ju avveckla! Ack!