fredag 29 juli 2011

Sehr spannend

Jag skulle kunna berätta att jag vaknade med värsta skallevärken idag och var tvungen att äta Ibu direkt. Att jag numera kombinerar lingonsylt och kanel på gröten för en mer spännande touch. Att det är gråmulet väder. Att jag ev kommer vara en miljöbov idag då jag måste gå loss på ett avlopp med lite tyngre prylar än såpa. Att ett besök i stora mataffären med stor sannolikhet kommer bli min uppgift eftersom mannen älskar att lägga pussel med ölandssten just nu.
Att jag har snart-börjar-jag-jobba-ångest. Och att det präglar fredagens första blogginlägg.

Så - nu kan ni nominera mig till dagens tristaste bloggerska.

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Nä, inte dagens tristaste om vi får se en dagens...
Hoppas hv försvinner och att Ölandsstenen kommer på plats!

Camillas dagar sa...

Hoppas att du mår bättre nu! :)
Usch - börja jobba ångest är inte kul... Men snart får ni resa utomlands igen med jobbet va? :-D

Librarybeth sa...

Fliselin: Libby levererar!

Camilla: Ibu nr2 är intagen, är säkert jobbångesten...haha. Och precis, jag ska ju snart ut på äventyr! Pirrigt!