onsdag 20 juli 2011

Packa Libbys packsäck

Pjuuuh. Nu packar vi igen.
Och jag törs knappt andas om den lite lätt werdo packning som hamnade i min väska. Vad har hänt med min planeringsiver? Min organisationsförmåga? Min känsla för struktur? (semester??)
4 par skor för ett par dagar i huvudstaden? Blingbling så det räcker till en mindre julgran? Tröjor och byxor om vartannat? Förvirring över att jag inte längre äger en tunn regnjacka - någon av döttrarna har snott min.
Jaja - det blir nog bra det där. Skoj ska vi ha ialla fall!

7 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Låter riktigt trevligt! Vad har ni för planer? Hojta om ni har en stund över. :-)

Lisa sa...

Fast man tröttnar ju på skorna och då är det bra att kunna byta, jag hade bara 1 par skor på tågluffen och dom var jag skittrött på efter 2 veckor!

Anonym sa...

Såg bra regnkappor på Stadium...
Klänningar då? Du har ju SÅ många fina!
Hälsa Estocholmo! / Eva

Librarybeth sa...

Vesna: hihi, det vore spännande!! Om det inte blir nu kommer jag säkert till stora staden i höst också... nu blev jag blyg ;)

Lisa: tack Lisa! Nu har jag inte dåligt samvete längre... med löpardojjorna blir det fem par. Fattar du hur det kommer bli till P.R??!

Eva: Vi borde kanske stoppa vid Stadium... hmmm. Slängde ner några kjolar också :D

Camillas dagar sa...

Ha det så trevligt i storstan. :)Och till ditt försvar kan jag säga att det är rätt knepigt att packa nu, då det är 15 grader ena dagen och 28 grader andra dagen.

Lisa sa...

Tror vi får ha i alla fall 20 kg incheckat, och det kommer inte jag ha ;), så då kan jag ta ett par av dina skor! Eller så lånar vi varandras skor och kläder... ha ha, för vi har ju i princip samma storlek!! Nävars, det går nog bra ska du se.

Librarybeth sa...

Camilla: ja, det är mitt försvar! :D

Lisa: guuu, så bra och så handbagage på det haha!!!