lördag 30 juli 2011

Men aj-fånen då!!!

Min aj-fån är helt galen. Den jävlas med mig, i-podavdelningen vill säga. Plötsligt plongar det till och det är röststyrning (que?) som gäller. Låtar påbörjas och avslutas hipp som happ, låtars tempo snabbas upp och allt bara är underligt. VAD är detta? Aj-fånen måste vara i toppform - något annat duger helt enkelt inte. Inte kan man stänga av skiten heller, vilket betyder att jag måste springa utan musik och utan den lagom barska RunKeeperstämman som talar om hur långt samt hur snabbt eller långsamt jag sprungit.
Utan musik och coach försmäktar jag på löprundan.
Shit, det blir aj-fåndoktorn snabbt som ögat.

4 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Kan det vara solsting mån tro?

k sa...

Samma sak händer med min när jag cyklar. Det löser sig när den låser sig, men tills det inträffat får jag cykla med den i handen för att undvika skakningar... Kan det vara så med din också?

Vesnas vardag sa...

Segt. Försåtr att du är upprörd, hoppas det är en snabb åtgärd att fixa till det där.

Librarybeth sa...

Husfrun: nånting ditåt ;)

K: guu,vad irriterande... jag måste kolla upp det här!

Vesna: ja, jag bara måste ha den. Känns tom jobbigt att lämna in den på koll och reparation!