torsdag 21 juli 2011

Fritt fall

Tog en runda före frulle idag. Regn i luften, lite tropisk värme faktiskt. Nu ska jag strax sätta mig på väskan och trycka igen den. God. Tur att jag har semester ett par dagar innan jag ska till Puerto Rico så jag kan packa liiite smartare.
Hur många kilo får man ha med sig i väskan tro?
Nu väckning av barn sedan drar vi iväg. Det blir nog Grönan ikväll. Mannen säger att han ska åka Fritt fall.
Där har vi stått och velat många gånger.
Jag vet vad jag ska göra. Inte passar in i den formuleringen.

4 kommentarer:

Fliselin sa...

Hoppas att det har slutat att regna när ni kommer. Visa gärna "dagens" då jag behöver input för "hopplösa" dagar! Föratår din packning, så bukar min också bli ibland! Vill alltid ha den optimala packningen men lyckas sällan. Igår var vi på "spökvandring" för barn i gamla stan, grejer som hade hänt på iktigt och en hel del historia!Vandring på gator man kanske inte alltid gå på. Lyckat och kul! Ska bli kul att höra vad ni hittar på!

Villa Frejas bokblogg sa...

Fritt fall och andra läskigheter... det är knappt ens jag vågar titta när andra åker.

Lisa sa...

Är han säker på att han ska åka fritt fall? Min man som åker allt tyckte den var för mycket!

Librarybeth sa...

Fliselin: åh spökvandring! Hmmm tack gör tips!!!

Husfrun: jag är också en fegis men tvingas delta...

Lisa: han ångrar sitt löfte och hoppas nu vara för lång för den attraktionen... jag min idiot läste din kommentar för honom och stärkte honom inte precis!