måndag 9 juni 2014

Måndagens

Ååååkej.
Idag kliver jag ur mina jeansshorts och den sunkiga t-shirten, kammar till mig och går till jobbet.
Jag har träningsvärk (!) av min löprunda (11 km) igår. Jag fick en del skäll från mitt Överjag som tyckte att jag gnällde lite väl mycket under rundan (jag vill gå, jag vill gå). När mitt Överjag skäller så där mycket vågar jag inte annat än springa men på det hela taget var det roligt - och varmt.
Löparklockan noterade att det är långt tillbaka till... vad ska vi kalla det? Fornstora dar? Nåja, tillbaka till någon slags vardaglig löparform låter bättre, det får väl ta den tid det tar.

dagens ränder Modström, kjol Asos

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Visst är det lite skönt att både hoppa i sunkkläderna och sen hoppa ur dem? Klä sig lite finare. Du är jättefin idag. Älskar ränderna.

Fliselin sa...

Gi8llar också dagens ränder! Är den fina tröjan ny? Vill gärna ha...

Librarybeth sa...

Iwillnot: ja, det passar mig fint. Jag gillar att dra runt i sunkkläder men sedan är det super att byta!!!

Fliselin: tack, nä - den här har riktigt många år på nacken är jag rädd...! Blev glad när jag hittade den i garderobsgömman.