tisdag 10 juni 2014

Jag vet inte var jag la den; arbetsmoralen

Jag vet inte vad ni tycker men.... nu när jag har hämtat 6 stycken rätt så trötta brudar från klasslägret, skjutsat hem allihop till deras egna stugor, upptäckt att det är fantastiska 25 grader plus i skuggan - att jag då ska leta rätt på arbetsmoralen och åka tillbaka till jobbet för att jobba.... eeeh när klockan snart är halv tre på tisdagseftermiddagen.
Asså.
You may call me lazy men jag fixar't inte.
Jag vet istället preciiiiis vad jag ska göra istället.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte ut å kuta i den här värmen väl?
Karin

Librarybeth sa...

Karin: nej, för en gångs skull valde jag bort löpningen pga värmen! Det blev bad istället ;D

Camillas dagar sa...

Låter mycket härligare med bad och strand. :) Bra val! Skönt att ha möjligheten att kunna göra såna val.

Librarybeth sa...

Camilla: det passade bättre den kvällen! :D