tisdag 3 juni 2014

Inleder tisdagen med überviktiga spörsmål, typ

Jag velade mellan vilka skor som skulle få följa med till jobbet.
Jag frågar Mannen.
Mannen tyckte att de par jag valde mellan var fina och att om jag inte köpte så många skor så skulle jag inte ha några skoproblem, inget svårt att välja.
Såå många skor har jag verkligen inte.
På sistone har det blivit mycket träskor, det är ju lite taskigt mot de andra skorna, orättvist liksom. Så idag skärpte jag till mig och lät det ett par gamla godingar hänga med.


dagens blus med svalor från Lindex, jeans husband-fit HM, skor Tamaris

4 kommentarer:

Fliselin sa...

De där skorna är verkligen fina! Du också förstås!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Män har ju aldrig förstått det här med skor, det är ju helt uppenbart. Det muttras om skor här hemma också. Jag lyssnar icke på det örat.

Peace in mind sa...

Män och logik, något fel i deras förmåga anser jag. De är verkligen bra på mycket, men de viktiga frågorna får vi nog fortsätta lösa själva. Fö så fin outfit idag!

Librarybeth sa...

Fliselin: åh, tack!

Iwillnot: nä. jag slår dövörat till, skodövörat!

PIM: ja, jag instämmer - den här delen får vi helt enkelt klara ut på egen hand.
Å, tack!!