måndag 27 maj 2013

Vila

Har jag tränat tillräckligt?
Inför lördagens runda i Stockholm så börjar jag nu rannsaka mig själv. Räcker det? Vad hade jag kunnat göra mer? Intervallerna? Fler långpass?
Men nu är det liksom mer vila som gäller. Inte löpträna.
Kanske bara lite, lite någon gång i veckan - om det nu går att klämma in. Det här är en vecka som är fulltecknad.
Helgen fylldes med intervaller (fredag), milen (lördag) 17 kilometersrundan (söndag) så idag satsar jag på att.... göra typ ingenting mer än lunka lagom fort mellan hyllorna på jobbet.

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Just det, har man gjort tillräckligt? Jag gruvar för värmebölja...

Anonym sa...

Du har ju tränat massor!
Du kan vara lugn!

Håller med ovanstående! Värmen är min rädsla.

Librarybeth sa...

Fliselin: samma här!!

miasvardag: har jag det??? jo, och nu kan jag ju inte göra något åt det.... iiiiih!!!