tisdag 14 maj 2013

Linnechinos on my mind

Jag föll för den här outfiten, gillade det där lediga stuket över det hela. 
Så jag passade på att prova brallorna när jag ändå skulle ut och åka ärenden i lördags. 
Nu var ju lördagen inte en dag då jag var i direkt toppform.
Ryggont (lite besvärligt att prova byxor då), allmänt tjurig då träning uteblivit och så skulle jag ju egentligen shoppa toasitsar. 2 st.
Nåja, provade gjorde jag och tror du inte att de j*a fastnade på vaderna? Gissa hur humöret påverkades av det!
Brallorna åkte av och jag drog till Bauhaus istället. Missade där att instagramma all 250 toasitsarna - sicket slarv (obs ironi!) vi skyller det på ryggontet. 
När jag nu har mina toasitsar, inte behöver hänga på Bauhaus, inte är mer än lätt öm i ryggen - då! Kanske jag vågar prova dem igen. Eller inte.


5 kommentarer:

frk F sa...

Är'e H&M? Snygga, en stil att fastna för. Men värdelösa byxor om de fastnar på vaden...grrrr!!

Fliselin sa...

Gillade också den där bilden och både material och mönster. Har inte provat. Vaderna är ju som sagt var inte att leka med!

Librarybeth sa...

frk F: japp HM! ska ev göra en vad-check till med dessa byxor....

Fliselin: visst är det en himla snygg outfit!!!!

Camillas dagar sa...

Ja, vad ska man säga här. Jobbig... I-landsproblem kan vara fruktansvärt jobbiga. ;)
Tjocka vader - hej hej! Här är en till med rejält utrustade underben. :/

Librarybeth sa...

Camilla: haha, visst är det ett i-landsproblem. Ackja!