söndag 5 maj 2013

Stirrig is my middle name

Innan långrunda.
Då är jag inte riktigt mig själv.
Jag kapslas sakta men säkert in i "sweetjesusnuskajagspringalångtigen-tunneln" och blir först stirrig, sedan fokuserad och försedd med tunnelseende.
Laddar och blir världsfrånvänd.
Fast jag gjort det förut, det har inte med det att göra. Varje gång är en ny gång.
Jag är bara en vanlig glad motionär men ändå. Laddar gör jag.
Nu har jag vatten, druvsocker, banan, kepa.
Dags att snöra på sig skorna.
Hörs senare.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hoppas att det gick finfint! :) Jag cyklade både till och från jobbet i dag, med start 6.40... Motvind from hell. Hata motvind, tar hellre regn.
Jaja, nu är jag hemma och kan kvittera in 2,8 mil cykling i dag. Ungefär lika långt som du springer... utan 7 timmars jobbpaus emellan. Jag har sagt förut att jag är imponerad va?!
Blev nyfiken på removern från Sephora.
Ha en fin söndag!

Librarybeth sa...

Camilla: jo, det gick bra. Motvind på hemvägen, men blä fast jag stetade på! Tack för pepp!!!
Och Sephora måste du införskaffa! Mkt bra för oss nagellacksintresserade!