torsdag 16 maj 2013

Mötestorsdag

Med gårdagens lilla vårfest på jobbet där jag var en av arrangörerna blev det lite sent i säng igår. Det behövs inte mycket sent för att man (jag) ska bli lite trött dagen därpå.... men wakie, wakie - idag väntar en lång mötesdag.
Den här veckan är verkligen fullproppad av långa dagar och aktiviteter, kanske därför det känns som tiden bara rusar iväg.
Copycattar mig själv gör jag visst bestämt idag men det må ju vara hänt.
Dagens; top från HM, byxor Lindex, scarf By Jo with love, skor Calvin Klein.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Så snyggt! Jag kollar på massor av totalt underbara tjejer/kvinnor här i bloggarna. Och de har så mycket snyggt på sig och looking godd hela tiden. Man blir avundsjuk. Men du och din trappa är absolut bäst!

Akan-Kakan sa...

Fint! Och jisses vilken snits på scarfknytet!

Librarybeth sa...

Spader Madame: Spader! Tack!!! för dina värmande ord.

mis(s)match: thanks mm!

Akan-kakan: tack, många års träning vet du ;D

Vesnas vardag sa...

Oj vad snygg du är, klassiskt.

Librarybeth sa...

Vesna: men tack, jobbade länge med scarfen haha!