torsdag 2 maj 2013

Torsdag som känns som en måndag

Pjuh, känner mig trött idag fast det var ledigt igår. Att ha en ledig onsdag var annars inte så dumt.
Tänker hålla hög fart fram till tidig eftermiddag då jag ska på utvecklingssamtal med en av döttrarna. Sedan är det ingen idé att stressa tillbaka till jobbet.
Jag tror jag kastar in några intervaller istället.

Och dagens då? Byxor från HM (som inte är sydda för att passa mina vader), top från COS och sidenscarf från Gudrun Sjödén. Som alltid beredd med en kofta, också Sjödén, skor & Other stories.

3 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilka härliga byxor!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag har vänt på det: en måndagskänsla som blev en torsdagskänsla - mycket roligare :))

Librarybeth sa...

Husfrun: det var dags för lite mönster!

I will not: perfa!!!