måndag 20 maj 2013

Hej hej måndag, sa hon med trött röst

Ett lamt försök till copycat kanske? Blir nog en dag med koncentrationssvårigheter för jösses vad trött jag känner mig.
Veckan som gick var verkligen maxad med långa jobbdagar, avslutningsprylar kvällstid och så långlopp.
Och så springer vi lite Vårrus på det i afton, det var kanske inte så slundrigt tänkt när jag anmälde mig till det men äh, jag cyklar väl dit och så gör jag så gott jag kan.
Dagens top från Bondelid, bälte La Redoute, chinos HM, skor & Other Stories.

6 kommentarer:

Fliselin sa...

Ah! Värsta H&M-reklamen! Du skulle göra dig fint i katalogen! Snyggt!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ett vårrus springer väl du i sömnen ;)

Librarybeth sa...

Fliselin: naaaw, vad gullig du är!

I will not: det blev som en dröm - vårruset!!!

mamma P sa...

Vill. Ha. Linnebyxan.
Snyggt alltihop men byxan, den byxan!

Camillas dagar sa...

Jättefint! :)
Oj, sprang du i går igen? Visst var det rosa medalj i år? Måste kika om du lagt ut något på Insta.

Librarybeth sa...

Syster Y: you better run to HM, Sister!!! :D

Camilla: japp! Sprang igår! Medalj på insta! Skiiiitsnyggt band och fiiiin tygpåse!!!!