lördag 15 januari 2011

Medvetandeström hos Libby

....gosh! vilken huvudvärk uuh det suger att vakna med det är jag förkyld känns konstigt jag kanske har nåt skit på gång men då kan jag ju inte springa idag ah va fasen jag som sett fram emot det och där nere i vardagsrummet trängs de undanplockade tomtarna och änglarna på bordet måste packa ned dem idag vilken tur att jag hade ork igår att riva bort alla adventsstjärnor fy sören vad jag är less på att plocka med julprylar cancel christmas känns det som typ och den där granen och mannen som ska åka skidor betyder det att jag måste kasta ut den nae det fixar jag inte jag river ner kulorna och så får jag väl vänta med att dammsuga där tills visst ja, dammsugarpåsarna är ju slut ameh ååå då måste jag iväg till maxi dårå och då tror jag att jag köper tulpaner det är jag f*n värd jag måste ju städa överallt idag verkligen tokstäda vilken lördag jaha det är ju tulpanens dag imorgon där ser man måste ta en tablett mot värken det här går inte och vet jag vilka påsar som lille siemens vill men nu är det bara 14 oxveckor hette det va kvar tills det är påsk....

7 kommentarer:

Lisa sa...

Låter jobbigt! Vaknade också med huvudvärk. Men ser fram emot att äta middag hos mamma. Ha det bra o kram :)

frk F sa...

Klart du ska ha tulpaner. Det är ju för sjutton tulpanens dag, alla ska ha tulpaner!

Petra sa...

Låter tungt. Krya på dig.

Käthe sa...

Jag har också tagit ner alla julgrejerna nu - så skönt! Krya på dig!

Librarybeth sa...

Lisa: vi har nog tänkt för mkt! kram

frk F: jag hoppas att du har ett fång!!!!

Petra: ja, den här lördagen var kass :(

Käthe: tack! skönt att bli av me't!

Camillas dagar sa...

Jag har haft den huvudvärken i 3 dygn. I dag valde den äntligen att lämna min kropp och bytte ut det mot rethosta i stället. :(
Men jag är inte sämre än att jag kunde åka skidor 9 km i går heller med huvudvärken. Så dumt... bättre att vila ju.

Librarybeth sa...

Camilla: aj aj, trist!!! min släppte så snart jag städat klart!! :)