lördag 15 januari 2011

Göteborg i vår

Från att ha dissat Göteborgsvarvet rätt länge så gjorde plötsligt mannen helt om och vill springa Göteborgsvarvet.
Vilken tur att en av tjejerna bokat 3 dubbelrum åt oss i löparkollektivet då!
Och vilken tur att det fanns en välgörenhetsklass med löpplatser kvar.
Man kunde välja att springa för Clowner utan gränser (?!), Göteborgs stadsmission och Barncancerfonden, då går halva anmälningspengen till vald organisation.
- Ska du springa får det bli Barncancerfonden och så är det inte mer med det, sa jag.
Och så fick det bli.

9 kommentarer:

Käthe sa...

Ja, ni får ha det så trevligt! :) Hur långt är det?

Spader Madame sa...

Bra valt! Och tur!

Villa Frejas bokblogg sa...

Men vad bra att springa för välgörande ändamål.

Anonym sa...

:-)
Möjligheterna är oändliga, så detta synkar vi ihop till något riktigt bra! Men roligt roligt! Och lite pirrigt!

Camillas dagar sa...

Perfekt ju! :) Det är himla bra med ett mål för sin träning, man känner sig liksom mer tvungen på ett bra sätt då...
Clowner utan gränser lät spännande. :)
Krams!

Librarybeth sa...

Käthe: 21 km ska det visst vara, jag hoppas att det ska bli kul!

Spader Madame: japp, alla är nöjda!

Husfrun: inte sant! önskar jag också valt en sån löpplats också men jag kände inte till det när jag anmälde mig!

Anonym: pirrigt är bara förnamnet!

Camilla: ska bli kul!

Anonym sa...

Heja maken!!
Nu är löperkollektivet komplett. Det känns tryggt :)
/Karin

Librarybeth sa...

Karin: det tog en stund innan han fattade....:)

Anonym sa...

Så hilma roligt!! Sprang i fjol...totalt kass tid, men jag tyckte det var kul.
Ska springa i år också. :-D