lördag 1 januari 2011

I did it my way

















Äntligen! passar bra att utropa här och nu.
Libby inviger Ludde 2.0 och kan konstatera följande;
  • vi ska alla vara glada att Libby inte försörjer sig på handarbete, då skulle alla få gå hungriga här
  • att Libbys nya halsduk är snygg - men tål inte en allt för nära granskning
  •  handarbete kan vara tålamodsprövande, Libby har fått träna på det nu
  •  det är inte bara akryl som kan ludda, ull gör det också - men på lite snällare vis
  • Libby fryser inte nu, ull värmer gott

5 kommentarer:

k sa...

Den är jättefin! Och jag är imponerad av allt slags handarbete oavsett om det går undan eller ej...

Villa Frejas bokblogg sa...

Ludde blev kanonsnygg. Handarbete är kul. Mersmak?

Librarybeth sa...

k: den duger åt mig :)

Husfrun: tack! mersmak? eeeh, jag inbillar mig att en tröja vore kul men latmaskan i mig stoppar mig... uuuh, vad vitsig jag var nu ;)

Mrs J sa...

Impad! Jag har två påbörjade halsduksprojekt på gång. Det ena har pågått i säkert 6 år. Jag har bönat och bett min mor att slutföra projektet åt mig, men hittills är hon omutbar.

Librarybeth sa...

Mrs J: haha, kämpa!