tisdag 5 juli 2011

Libby har fått nya brillor

Jag gick och vann nya brillor hos Lensway! Riktigt najs för jag behövde sannerligen förnya mig. Så då gick jag på min fars goda råd från forntiden. När jag skulle få brillor i unga tonår sa han till mig; välj pilotbågar - de funkar alltid och står sig genom åren (själv har han ALLTID haft pilotbågar, nya glasögon javisst men ALLTID pilotbågar). Lydde jag hans råd då? Skulle inte tro det. Men nu så! Libbys (första!) pilotbågar. Och i svart! Undrar vad pappa säger?! Vad säger du?

12 kommentarer:

Sara sa...

skitsnyggt!!

mis(s)match sa...

Superfina! Nästan som att jag önskade mig att behöva glasögon ibland...

Cajsas Faster sa...

Han kommer att säga Äntligen lyssnar ungen;)

Snyggt! Jag vann också ett par brillor i höstas... de är lite mindre och jag tycker det är jobbigt att se bågaran.. dina var nog bättre:)

ha det fint på bibblan.du kommer iallafall SE fint!

k sa...

Mycket snygga på dig! Jag tycker alltid att det är så nervöst de första dagarna med nya glasögon; det känns som att även främmande människor på stan reagerar när man går förbi. Tyvärr passar jag inte alls i klassikern. Jag skaffade runda istället!

Villa Frejas bokblogg sa...

Du passar jättefint i dem :)

Anonym sa...

Jättesnyggt, Libby! Grattis till nya bågarna önskar Gugge

Vesnas vardag sa...

Grattis til prima vinst, verkligen snygga. :) Kan tänka mig ett par men med glas där i. Behöver ju inte för synens skull. :D

Librarybeth sa...

HedgehogSara: thanks - känns bra!

Mis(s)match: du kan ta fönsterglas ;)

Cajsas faster: precis haha!

K: lite samma känsla här, dessa kändes rätt direkt!

Husfrun: tackar!

Gugge: en superbra vinst!

Vesna: var glad över bra syn! brillor kan man som sagt skaffa ändå...

Spader Madame sa...

Både Pappa och jag är nöjda! Tror jag!

Librarybeth sa...

Spader Madame: bra :D

memilla sa...

Snygga på dig :) Är det B Lang 2707?

Librarybeth sa...

memilla: HEJ! Tack! japp, det stämmer!