fredag 26 mars 2010

TGIF

Gårdagens kurs var bra, intressanta samtal, det är helt klart en kurs med tillfälle för personlig utveckling. En del personlighetstester som vi gör är riktigt kul, man ser vissa sidor hos sig själv och får sina "misstankar" om sin personlighet bekräftad. Det kan sätta fokus på vad man bör förstärka hos sig själv i mötet med andra och så får man dra lite på smilbanden när man ser sina personlighetsdrag tillspetsade.
Fredag idag och jag ska på musikkväll med mina coola kompisar från förra jobbet. Det ser jag fram emot. Helgen ser jag också fram emot!!! Och den ska vara utan några som helst planerade aktiviteter om jag får välja.
Först väntar en arbetsdag.

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Låter väldigt kul och intressant! Och kvällen låter ju alldeles perfekt! =)

frk F sa...

Åh, jag hoppas ni får en kanonkväll! Önskar att jag kunde skriva att jag också skulle på musikgruppshäng ikväll...