måndag 22 mars 2010

Spaning - väder och skägg

Eftersom det florerade ett rykte om att det skulle bli riktigt fint väder "i slutet av veckan" på mitt arbete idag var jag nu tvungen att surfa in på SMHI:s sida och kontrollera fakta. Nja, än så länge ser det bra ut men inte så där som jag föreställer mig när folk säger "varmt och skönt".
Men guuud, vad jag tjatar om vädret, har värsta hang-upen på det.

Istället kan jag ägna mig åt att gräma mig en liten stund att jag missade värsta skäggspaningen ikväll när Arn startade som serie på tv 4, jag var på min kurs (inte tennis den är imorgon). I somras och jag tror förra sommaren också, hade jag en liten crush sådär på Arn, jaa i bokform alltså. Trots att jag sett någon (några? minns inte) av Arn-filmerna hade det ändå varit lite småtrevligt att se igen. Skäggspaning har jag ju ägnat mig åt förut..
om du orkar; sök på skägg på den här bloggen och så får du se...

Inga kommentarer: