måndag 15 mars 2010

Ingen koll

Jag har inte sett Melodifestivalen så jag vet inte vad jag ska tralla på. Jag sjunger gamla låtar istället (det där är ute, fick jag höra av en av mina mer uppdaterade döttrar).
Jag ser så lite på tv så jag har ingen koll, det enda jag är i fas med stavas vampyrer och det känns ju väldigt allmänbildande. Jag missar alla nyhetsprogram och hetsläser DN på helgen och nota bene inte i veckan - det finns inte på kartan, så just nu har jag usel sk omvärldsbevakning.
Men vad göööör den här människan då? Jo, hon går och går mellan sitt jobb och hem. Jobba, jobba, bokfrågor och sedan laga, laga maten och sedan då? Kursen hit, kursen dit.
Bara det blir vår, tänker jag. Då kan jag åtminstone cykla mellan jobb och hem.
Puuuust, märks att det är måndag va? Jag skalar några apelsiner (C-vitaminer!!! inte bli förkyld) och sedan får det räcka för idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men har du missat Solsidan? Om du bara ska se ett program på TV så är det här ett måste. På fyran kl 21.30 fredagar (tror jag). Så himla roligt, svensk komedi när den är som bäst!/Åsa

Librarybeth sa...

Aha! Det är det min stora tjej skrattar åt på fredagskvällen. Om jag skulle ta och boka in mig på tv-soffan och testa!