fredag 25 februari 2011

Fredagsmorgon

God morgon - det är fredag och jag har redan nu bestämt mig för att gå hem lite skapligt från jobbet idag! Gött, men asså... sönderfrysna stuvade makaroner och torra laxbitar i lunchlådan? Är det fredag det? Varför tycker jag att mina infrysningar är smått genialiska när jag ordnar med dem - bara för att inse att de suger när jag hamnar i skarpt läge och måste plocka ihop en måltid! Här behövs sannerligen en räddningsplanka.
Hmm, couscous räddar situationen.

Tomt och underligt här utan kidsen. Förvisso brukar de sova så här dags oavsett lov eller skoldag men underligt ialla fall.

1 kommentar:

Mrs J sa...

Har gett upp det där med frysta lunchlådor. Det är ändå ingen av oss som vill käka upp frysmaten. Det brukar bli "hänt i veckan" till helglunch av ev rester.