söndag 20 februari 2011

Me and Sade - nej nej inte Eric

Medan jag låter frukosten sjunka in kan jag sitta här och lyssna på Sade (aphögt), beundra min fina nya handsväska som jag fick igår samt fundera på om jag inte ska ta en löptur i solen.
Har inga mamelucker så det får nog bli dubbla långkallingar eller om jag kan squueeza in mig i löparbrallorna med korta löparbrallor under kanske jag vågar mig ut i kylan.
Ska bara njuta av Sade en stund till.

obs! Sade med ett a

uppdatering: OMG -vad dj*a grymt bra Sade är (fortfarande ett a)

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Har Sade släppt nytt, eller är det gammal skiva? Gillade henne förut.
Väskbild? :)
Nyfiken blir man ju.
Kram!

Librarybeth sa...

Camilla: lyssnar både på gammalt och nytt av Sade. Iiih, det är bra! Väskbild? Absolut! Coming rigth up! Kram!