onsdag 16 februari 2011

Crunch

Har du testat Honey Crunch?
Ett synnerligen gott äpple, jag har fruktstund innan jag snart ska jobba eftermiddags- och kvällspasset.
Vilket krispigt äppeltugg! Jag hör inte vad jag tänker när jag tuggar så krispigt är äpplet. Är det här nyttigt tro? Det känns nyttigt! Det krasmar och krunschar så pass högt att jag till sist måste be mina rumskollegor om ursäkt för att jag låter som en häst borta vid mitt skrivbord. Omöjligt att tugga tyst hur jag än försöker. Undrar om jag inte börjar gnägga snart av bara farten.

7 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Vad är det? Frukt eller godis? Låter mer som godis va? :)
Tugga lugnt.
Kram!

Petra sa...

Aldrig testat.

IngelaMollly sa...

Hm, har jag det? Bild, bitte!

Sara sa...

Jag vill men har ju aldrig sett dom i butik. Eller så köper jag Royal Gala av gammal vana bara. Är dom godare än Royal Gala?

Linda sa...

Aaah...perfekt att slippa höra vad man tänker. Två flugor i en smäll.


Måste testa.

Librarybeth sa...

Camilla: frukt! en äppelsort, frukt är också godis!

Petra: nästa gång i affären kanske?

Molly: fixat!

HedgehogSara: mmm, helt klart mer crunch men Royal gala är också fina!

Linda: helt min åsikt också!

Camillas dagar sa...

Måste kolla på ICA. Jag är för enkelspårig på Royal Gala.