torsdag 3 februari 2011

Kompisar från förr

Det sägs att allt går runt - kommer tillbaka typ.
Läste att några gamla hjältar tackat ja till att kicka igång Dallas igen. Läs här och där.
Såg du serien när det begav sig? Mamma och jag var rätt trogna tittare, man kunde personernas karaktärer och levnadsöden som om de vore ens egna grannar... förresten bättre än de verkliga grannarna.
Snabb analys nu, men tror du att det går att damma av Dallas och köra igen? Vissa saker kanske man ska låta vara?

6 kommentarer:

Käthe sa...

Ja kanske, men det hade varit kul att se.

Frida sa...

njä, jag tror inte det va...

Cajsas Faster sa...

Elake JR och Sue-Ellen med darrande läppen, Pamela med tuttarna.. nja, jag vet inte. Orka! som barnen säger:)
Fast den var jättebra då!

Librarybeth sa...

Alla: hur ska JR klarar alla damaffärerna? Karln är ju över 80 va?! Blir det inblick i oljebaronernas PRO, typ?

Omentjej sa...

Jag såg den ibland men min familj var mer frälsta på Falcon Crest. :) Att återuppliva Dallas vore nog dödsdömt.

Mrs J sa...

Njae, kom på något nytt istället. Fast Macahan går fortfarande att se.