onsdag 9 februari 2011

Ordinary Onsdag

Ser ut att vara kallt... hmm, jag bligar ut genom fönstret.
Detta morgonmörker! Jag VET att det är härligt ljust om eftermiddagen. Jag VET att det faktiskt ljusnar rätt skapligt nu men puh, vad jag ser fram emot ljuset som man får så här tidigt, tidigt.
Och så vill jag ha plusgrader.
Tisdagen bjöd på det och bättre än så; jag hann med en löprunda efter jobbet igår! Och läxläsning! Och att baka till ett föräldrarmöte! Och Don Draper! Är det något som jag borde testa att avvänja mig ifrån så är det Mad Men.
Inte Gröt.
Därför blir det gröt igen.

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hi hi... jag äter gröt varje dag jag också. Nästan i alla fall.
I går missade jag det på morgonen, men tog igen det innan läggning, då jag var lite småhungrig igen efter skidturen.

Anonym sa...

Hallå!

Har efter inrådan av dig också fått ögonen på Don Draper, serien är jättebra! Har sett första säsongen ( Peras julklapp från mig).
Ha det bra!

Librarybeth sa...

Camilla: gröt rules!

Anonym: Se där!! Mad Men rules!