söndag 18 juli 2010

Voj voj då

Jag har de senaste dagarna dragits med en huvudvärk som heter duga. Inga piller verkar kunna mota bort den helt, bara ta udden av värken för en stund. Det hela liknar värken som jag fick vid en bihåleinflammation för många år sedan, skojsigt. Är det månne saltvatten som guppar omkring i bollen på mig eller är det latmasken som vrider sig och orsakar denna skallevärk? Går omkring och smågnäller, inbillar mig att jag har feber men det är inte lätt att avgöra när det är varmt både ute och inne. Inte kan jag löpträna heller så maxnivån för ångest är nu uppnådd. Men jag vägrar ligga still och för att distrahera mig har jag idag läst (ångestladdat om relationer av Zweigbergk - det är skitbra) samt svängt ihop en blåbärspaj.
Nu måste jag iväg och fixa mer huvudvärkspiller.

Inga kommentarer: