måndag 26 juli 2010

Vilken fröjd

Stack ut på en löprunda idag! Äntligen! Har inte sträckt ut mina lurviga sedan min runda när jag sprang vilse på Leros...
Annars då? Var en sväng och köpte gummistövlar till tre av flickorna. Mer då? Njaaa, jag tänkte städa städskrubben men inspirationen infann sig inte riktigt. Istället bläddrade jag noga igenom HM-katalogen och konstaterade att jag absolut vill ha en poncho i höst. Då gick mina tankar till den fräcka ponchon jag hade sent 70-tal, en läcker sak i orange med brunt mönster. Mamma virkade också en likadan till sig i samma färger men kastade om färgerna, hon bar istället en brun med orange mönster. Jojo.
Nu laddar jag som bäst för en shoppingrunda i city med alla mina girls imorgon.
Det kan man behöva ladda för. Believe me.

1 kommentar:

IngelaMollly sa...

Härligt! Jag måste också komma igång, minns knappt när jag tränade sist ;-)